dilluns, 21 de juliol del 2008

caminada de nou...



Ja us ho deia, que vindrà la Mar i ens penjarà pels collonets!! I m'heu deixat més sol que la una. En Jordi tornant de Braga (o era Praga?) l'Eudalet de gira mundial amb el seu "agradecidaaaa y emocionadaaa...", el Llevi de teloner del Bruce...Total, que la Mar tant sí com no a caminar, semblàvem el clàssic de Hemingway El vell i la Mar... Vàrem fer la tradicional Can Segura, Roques Blanques, Sant Antoni però a l'inrevés, és a dir: Sant Antoni, Roques Blanques, Can Segura. Feia un dia molt macu,la caminada va ser divertida, i vàrem acabar cantant el cumbaià...cumbaià,Déu mèu, cumbaià...tot amanit per litres i litres de suor, ortigades i algun cop de pal de la madame. Apa!
(roger)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ep! i tant que va ser maca, ja ens la sabíem però va estar molt bé.. Bé, dic ens la sabíem i en realitat per baixar a roques blanques ja li deia a en roger que no era per allà però vam provar-ho i al final va ser per on jo deia, hihihihi....
bé, que aquesta setmana la mare natura ens va regalar un pom de camamilla ben cofoia, que fins la natasha se la volia quedar quan la va veure...
i que consti en acta que només vam fer birra en arribar, fer la ruta al revés té això, que a Segura no en serveixen de birres...
i ara vosaltres no badeu, eh que ja queda poc per la gesta anyal dels panxuts!
Fins la setmana que ve!

Anònim ha dit...

Mentida!!! Jo no em vaig equivocar de camí!!! Només volia descobrir noves rutes, noves sendes que ens portin més enllà...val,sí, em vaig equivocar però molt poc. Vale??