dimarts, 1 de juliol del 2008

els cavallers de la panxa rodona




Hola canalla, estic provant això... Espero que ben aviat us animeu a publicar les vostres parides, cròniques d'excursions i el que us doni la gana, que per això serveix el blog!
De moment penjo una foto, també per comprovar que tot funciona, i us deixo l'adreça del flickr on podreu veure, penjar i baxar altres imatges dels "panxuts" i les seves aventures/excursions...
http://flickr.com/photos/panxacontets (em vaig equivocar a l'hora de registrar l'adreça i hi falta una N, i ja no es pot canviar...)
-és lu que n'hi ha-
i per ara... només em resta dir-vos allò de:
agradecida y emocionada, solamente puedo decir: gracias por venir!

eudald

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, torno a ser jo mateix... comprovant si funciona això dels comentaris! hehehe, sembla que tot va com ha d'anar!

Anònim ha dit...

I doncs? avui heu fet bondat? heu sortit, va... publiqueu les vostres gestes!

MAR