dimecres, 27 d’agost del 2008

en forma


Canalla: Havia de penjar la foto!
Salta a la vista que amb les miraculoses excursions torno a estar en forma. O almenys no tant rovellat com em pensava... I tot i que, com podeu veure, hi ha un fart de greix a la zona abdominal, això de caminar em fa sentir molt i molt millor. Em convenia! Ja sé que sempre faig el ronso i que a vegades sóc pesat i em costa posar-me les xiruques a l'hora que toca, però sincerament val molt la pena. Els meus pulmons asfaltats, la meva ment privil·legiada i la meva silueta atlètica n'estan molt agraïts. A més, i no em canso de dir que ja era hora i que més val tard que mai, estic redescobrint la Vall de Ribes i encara la trobo més meravellosa. Espero que la tardor ens proporcioni nous paisatges, noves aventures per les tardes ressacoses dels diumenges i que no defallim encara que la Mar, la nostra entrenadora personal, no hi pugui ser tant sovint! Panxudes i panxuts: endavant les atxes!
(eudald)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

oooh! això sí que toca la fibra, jo estic molt contenta també perquè estic descobrint tota aquesta vall acollonant...
Eudald, AMEN!
Mar

panxacontents ha dit...

Ai si...molt maco tot,preciós,bucòlic...però cal mostrar l'Eudald intentant autofel.lar-se...?? jejejeje